Three Women. Léanne, a hot-headed cop, returns to Brest after the death of her husband. Élodie is a devoted mother and renowned forensic pathologist. Vanessa is a loud-mouthed, ultra-independent psycho-criminologist. These three childhood friends, each with distinct personalities, team up to investigate cases while navigating their lives as modern women. From laughter to tears, from outbursts to moments of tenderness, these three women from Brest will put their friendship to the test in the pursuit of truth.