A beautiful dining room. Three couples. A dinner comes to an end. Josef invites Étienne to try an excellent whisky. Initially playful, the tasting slowly turns into a cruel challenge. An unequal duel is triggered. What score is Josef trying to settle with Étienne and the latter's wife, Hélène, and why?