Nineteen-year-old Nassim lives in a small suburban housing project, from which he dreams of escaping by breaking into the rap scene. But his rap is outrageous and clumsy. During the umpteenth shoot for a music video, Nassim ventures into the catacombs and discovers a magical weed. He smokes it and finds himself possessed by an Apache – a gangster from 1900. With his strength and self-confidence, Nassim will finally be able to regain the upper hand! If only he can control his host.