Even though they don’t know each other very much, Inès (14) and Abdel (15) decide to have their first time together. The big day arrives and Inès is called to help out a neighbor to babysit her two kids Moussa (3) and Balla (5). Inès is determined to go through with their plan and asks Abdel to join her at her neighbor’s apartment. But the two children and their friends don’t stop to interrupt them in their pursuit. And so, they are forced to get to know each other in a different way.