Dominique, a student, is about to celebrate his twenty-second birthday, surrounded by his family and friends. The night before the big day, his mother Élise receives a phone call that seems to upset her. Dominique quickly learns that it was from her biological father who she doesn't know and who she has never met. A new call, on the day of the party, risks undermining the family equilibrium.