It's the end of the afternoon, Ana and Océane, both seventeen years old, are waiting in front of their small local movie theater. They've planned to see the latest blockbuster with Théo and Samy. More than a simple outing, this is a date for four. Although Ana and Samy are already dating, for Océane and Théo, it's their first date. Maybe the first of many more to come. But the session for the chosen film is full.