Summer 2031, 104°. Saadia, 16, is oriented in mechanical school although the car industry is in crisis and there are only a few electric cars in circulation. Her friends, Charly and Titi, throw a joke to cheer her up: what if the car of the future was a horse? Against all odds, Saadia trades her scooter for a massive workhorse which she brings back to the heart of her housing project.