All over Artois (North of France region), it is said that Juliette treats sick cows. Juliette is a healer, for lack of anything better, but her dream is to raise and sell animals. A night, an unexpected opportunity arises: if she cures a cow from the great Jourdel family, they might hire her. But that night, the healing will not go as planned.