One summer afternoon. It's extremely hot. Two teenagers, Nico and Raphaël, head into the woods, equipped with fishing tackle. All of a sudden, Nico crouches down like a hunter who has spotted his prey. A young, blonde-haired girl in a diaphanous white dress nonchalantly strolls into view.