It's all a matter of approach, not words. Of instinct rather than intellect. This is indeed cinema. Godard, people have often said, withdrew in the 70's, to carry out experiments on video and start from scratch. His first work with Miéville dates from that period, notably with "Numéro deux", a sort of home-movie that coldly dissects a couple's life. In its more gentle way, "Nous sommes tous encore ici" is the distant reply of the lady to her haughty, touching and unshaved gentleman. An exacting and lucid account of the condition of the isolated artist and, beyond that, of the task of living and its even more exalting and dangerous variant (a challenge and a game) : life a s a couple". (François Gorin, Télérama)