Though there was a script, there are many cases where the cast breaks the fourth wall, looking into the camera and giving seemingly random monologues about what they think about life and themselves. Vlady and other actors wore earpieces through which the director would ask surprise questions, often putting the Vlady off guard, as she was required to give spontaneous answers that were appropriate to her character.