Week End (1967) is a black comedy film written and directed by Jean-Luc Godard and starring Mireille Darc and Jean Yanne, both of whom were mainstream French TV stars. Jean-Pierre Léaud, iconic comic star of numerous French New Wave films including François Truffaut's The 400 Blows (Les Quatre Cent Coups) and Godard's earlier Masculine Feminine, also appears in two roles. Raoul Coutard served as cinematographer.