An enigmatic man, blind in one eye at first and later blind in both, is the hit man in this French thriller. The films opens with this man, in dark glasses, walking into a bar and shooting a barkeeper. With the help of an unscrupulous doctor, the gunman has donated one of his eyes to a government official who is sitting in the bar at the time. As the film proceeds, he is shown receiving training in shooting at targets using sound, alone. As the gunman continues his devastating activities, it appears clear that his actions are part of an elaborate conspiracy by high-ranking government officials.