Gabrielle is an exuberant sixty-year-old. She loves her antique dealer work and is the center of a crowd of folk who all gravitate around her. This world crumbles the day she receives an eviction notice for her Bazar and learns that she'll become a grandmother.
She throws herself into a heady love affair with Fred, a twenty-five-year old of Portuguese origin, who lives across the border. Does Fred have the talents of a visual artist that Gabrielle sees in him? What path will these two free electrons take?