Driving home late one night in the heart of Paris, Serge accidentally hits and kills a man. Fearing the consequences of reporting the accident, he panics and flees the scene. Consumed by guilt and obsessed by the man's death, Serge soon finds a newspaper article about the dead man and visits the suburb where he lived, discovering that he has a beautiful young daughter. Serge finds himself strangely attracted to her. Intriguing and moving, "Subterfuge" earned great acclaim upon its release, capturing film festivals' top awards.