Alice gets lost in a hospital's maze of corridors, driven by the urgency of settling scores with an attacker from her past, who is now dying. It's a race against the clock to at last speak about the pain caused.
In a precisely directed short film, Élodie Wallace delicately questions the moment in which Alice, performed with restraint by Sarah Suco, tries to free herself from the traumas of her past.