One December night, Alice comes out of a movie theater with her husband and young son when her mobile phone rings. She stops to answer it; in that brief moment, a car fatally hits her family. The driver stops for a few seconds, before fleeing in the car. Two years later, we find Alice at a café table trying to get her life back in order after this tragedy.