Aurora is nineteen and looking for a job. She falls ill, but she can count on the support of her parents and good friend Lisa. She finds a passion in life: sport. Her father trains her to compete in a triathlon. She signs up for the national French championships, and wins. She keeps a diary recording all these great experiences. A new future opens up to her.