Sixteen-year-old Aline must cope with a sudden absence: her father has recently been jailed and refuses to see her. She tries to reach him, nevetherless, but comes up against her mother and prison regulations. And then she finally literally bangs into a boy her age, in whom she sees the ultimate means to get closer to her father.