Jacques is a shark of the gambling dens, a professional player who has a history of trouble with casinos. Shall we say, he can be a little disruptive.
When Serge Vaudier, an obscure mathematics professor, suddenly wins the Lotto two times running, claiming that he’s found an infallible mathematical solution, he poses a mystery to the whole world. Even more so when a crazy promoter takes over the ordinary and insignificant professor’s destiny and immediately transforms him into an international star. Money pours in and crowds flock, seeing Vaudier as a new money guru.