The end of a burning summer, in the and tired. After hours of progress, he finds himself in the open countryside, in the middle of the night, in the middle of vineyards. The next day, he succeeds in getting work for the grape harvests. In the course of days, they push him about, get him to drink, get him to eat. He eventually finds his place and rediscovers with an intense pleasure all the tastes of life. Jérémy learns to be hungry.