Gaspard, age fifteen, lives alone with his father in a caravan in the Paris region. His football club organizes an exchange with the club of Marseille. Gaspard is then confronted with the difficulty of welcoming a teenager and asserting his everyday life. His passion for football urges him to find some concrete solutions.