Following his divorce, Antonin Monterno has gained custody of his daughter Mila every second weekend and for half the school vacation. Very bitter about the court's decision that deprives him of his child, he decides to spend an extra day with her. What way out is there for this father who everyone considers an outlaw? Resignation, escape, the point of no return. Despite the drama that is played out, we witness a wonderful love story between a father and his daughter.