Mathilde Mussard, paraplegic young woman, sinks into a morbid masochism. Physical but also moral masochism by imagining herself genetically racist because heiress of François Mussard, famous hunter of Negros in the 18th century. François Amable's daily visits, a physiotherapist from Réunion origins, is going to be the opportunity to express this particular racism.