Boxer with the disastrous career, Buckley gets ready for his last fight, determined to win it)under the eyes of his family. But his manager, interested in the promising career of his young opponent, proposes him a deal. A few hours before the fight, Buckley has to make a decision: insure his future or win for the honor.