Lea steals from the till of the bar where she works as a waitress. The boss, her boyfriend, looses confidence in her. He brutally breaks up all relationships with her, while the stolen money is not found. Lea then finds shelter at her friends Maryline, a prostitute who lives in a caravan outside of the village.