Sophia, a young woman of twenty, is dismissed by her community center. She finds herself roaming, calling ceaselessly 115, to find a place. Phone calls follow each other, unsuccessfully, and little by little the anxiety, the fear, ceaselessly increasing, of finding herself on the street, to be sucked up by the concrete of the city.