Abdel is on edge. As an extremely organised head of staff in a smart brasserie in Lyon, he is waiting for a promotion which is a long time coming. Having hired a young waiter, like him with Maghreb origin, he is going to see him as a rival and is invaded by an anxiety which will leave him no respite.