While doing thalassotherapy in Biarritz with her best friend, Violette, a forty-something Parisian working in fashion, encounters Jean-René, a simple computer analyst newly-divorced. After years of solitude, she lets him seduce her. Jean-René joins Violette in Paris, trying to adapt to the Parisian microcosm in which she lives. But he hadn't taken into account Lolo, Violette's darling daughter, ready to do anything to destroy the budding relationship and to preserve her privileged position.