François Gautier is a penny pincher! Saving brings him joy, paying makes him break out in a sweat. His life is regulated around the single goal of never spending a cent. But his life takes a whole other direction in a single day: he falls in love and discovers that he has a sixteen-year-old daughter he never knew about.