Pompignac (Dany Boon), laughingstock of the legal trade, thinks he’s found his first big case: defending young, innocent Josette, wrongfully accused of murdering a field marshal… He didn’t expect his adversary to be the famed and ruthless Valvert (Jérôme Commandeur). And he definitely didn’t expect Josette to be… a goat!