In a supermarket, Bruno picks up Patty, a beautiful kleptomaniac. While defending the girl, Bruno fights with the supermarket inspector and ends up in prison. While he is there, he accidentally wounds a prison guard, Lorca, in a fight when a criminal escapes. Lorca accuses him of helping in the breakout. Bruno gets two years. The mentally unbalanced Lorca has sworn revenge on Bruno and drives him to commit murder. That way, Lorca has Bruno in his power ; his hatred is a king of strange passion. RLUAdditionS is a story of love and hate between three characters. Who will win out ?