Tony's story begins with a break in... that ends badly. Eight months of prison... with plenty of time to think... to ponder... and to come up with the concept of the game of the century !
Once out of prison, at a video games exhibition, Tony presents his concept to Valerie Fisher, Director of the famous Gameplay Inc. She is a beautiful-breasted business shark, ambitious princess, and tantalizing vamp... she's ruthless... and as interested in Tony as in his game. Too naive, Tony will sign his entire concept over to Valerie Fisher... who has no scruples about dumping him and launching the production of the game.