From writer-director Michel Franco comes a simmering, suspenseful sharp jolt: Alice and Neil Bennett are the core of a wealthy British family on vacation in Acapulco with younger members Colin and Alexa until a distant emergency cuts their trip short. When one relative disrupts the family’s tight-knit order, surprising tensions rise to the fore.