A team of young robbers lead by Goran, their educator, breaks into a supermarket by night. They intend to break a wall that leads to a jewelery next door. However, they ignored the presence of Walter, the security guard, who is an ex-African warlord. They think he is nobody, and he has decided to give them hell.