In the workers' housing block where Jawal lives, illegal fights are staged between worm-eels, strange hybrid creatures that are part animal and part robot. After several defeats, Jawak no longer has any margin for error. But will his improvised worm be up to the task of beating his adversaries' high-tech animals?