With the approach of 2000, we notice that the date has been a fantasy that meant 'future'. But, when you go to your nearby laundromat, "Laundro 2000," you find the homeless inside, trying to warm themselves. This seems a far cry from the idea of 2000… When we were small, we thought we'd go to school in flying saucers – not the case at all. Given our expectations, 2000 is a disappointment… "Maybe" says that disappointment shouldn't prevent dreaming. The idea of the future needs to be reinvented.