An anonymous woman walks through the night. A taxi waits. The woman takes the taxi then vanishes without paying. She leaves a bag, the instrument and motive for her subterfuge. Its contents, that she finds to heavy to carry, are burdened with an additional weight for the taxi driver. It's the weight of his own life that he will carry to the end of the night to reach his truth.