One night at a party in Paris, Boris, a young filmmaker, and Marilyne, a young executive, play at being lovers when they’ve barely met. They then fall in love for real.
Five years later… Marilyne, accompanied by Boris and their children, goes to Baléares on a professional trip. Just when Boris, fed up with being a house-husband, is about to leave her, Marilyne falls in love with someone else and disappears.