Twenty-eight-year-old Tom seems to be heading down the same path as his father in the shady side of the real estate business.
But a chance encounter leads him to believe that, like his mother, he could become the talented concert pianist he once dreamed of becoming. While keeping up with his real estate scams, he tries to prepare for an audition.