Jin drives an illegal taxi for the Chinese Triads but dreams of becoming a DJ. Playing inspiring electro music in his car, he meets Naomi, a troubling escort who makes him her private chauffeur. Falling in love, they decide to leave together. But Jin will have to double-cross some very dangerous people...