Leo’s family was blown up by a tragedy but he still has his buddies. Together, they spend their days zoning out, occasionally robbing supermarkets, and their evenings drinking and smoking. But that doesn’t appease Leo’s desperate rage, as he gets up every morning without knowing if he’ll see the end of the day.