Malia and Jade are like sisters. Malia is also friends with Rita, who she knows from school. The three friends return home from vacation in time to go to a party the next day. But tensions are brewing in the trio, and small mix-ups quickly turn into major lies, as their much-awaited party doesn't turn out the way they expected. It will be an evening to remember for all of them.