Eve and Damien have been together and deeply in love for a long time. They lead a beautiful, intense existence beside the Atlantic Ocean - until the day when their lives are torn asunder. Eve is involved in a road accident. Although her physical wounds heal quickly, a psychological traumatism persists and removes her ability to speak. All treatment is useless and Eve becomes a prisoner of her mute state. For the first time, Damien can't follow her, understand her, and their relationship suffers. Unable to hear her silence, Damien withdraws, ultimately finding comfort in another woman's arms.
Eve can't bear it. She wants to fight back, prove to him that she can change, that she can again be the way she once was. Eve is ready to do anything to save their love. Just how far will she go?