Tania and her 14-year-old son Ivan are Russian and have been illegal immigrants in Belgium for eight years now. Constantly on her guard, Tania fears police identity checks. One day she is arrested. Mother and son are separated. Tania is placed in a detention center. Although she stops at nothing to find Ivan, she can't escape the threat of deportation.