Annabelle has just put on her beautiful bridal dress when, at the last moment, her friend calls her to say that she cannot accompanyher up to the town hall. Alone, Annabelle sets off all by herself. Crossing roads, fields and clearings in her white dress which is transformed little by little into rags, she does not give in and continues her road.