While driving his convertible, Gabriel hits a homeless man and feels obliged to take him along with him. A series of unexpected, colorful encounters follows, in which Gabriel must help a Saudi Arabian businessman win back his oil refinery. Travelling across the arid landscapes of southern Spain, he ventures further and further away from the city into a desert in which he will never feel at ease.