Half angel half devil, Brahim Omri leads all his small world to the baguette. In the sixth year of a middle school in a priority educational zone, he skips school, hides away the bulletins of absence and intercepts and destroys any accusatory mail. At the house, Brahim is as good as gold. Mr and Mrs Omri, who have always had a reliable relationship with their son, suspect nothing. Until the day when his father is summoned to the middle school and discovers the other face of Brahim. For Mr and Mrs Omri, the disappointment is terrible. But when Brahim returns home, his father is going to have a surprising reaction.