After a traumatising event involving the cops, Fay is leaving Greece for good. Sandra accompanies her to the bus station, taking this time as a chance to say goodbye. As they are travelling by bus across the country, a transphobic attack by two co-passengers leaves them stranded on a highway in the middle of nowhere.