A party by the river. The evening is organized by a network that helps refugees. Young people from far away have arrived in this small town where nothing destined them to be. They meet, they rejoice, they are together. Desire blossoms. A rumor circulates: a local fascist group is planning to cause trouble that evening. But the danger won't come from where they imagine.